Байгууллагын удирдлагуудад зориулсан Ажил амьдралын ТЭНЦВЭР-ийг олох ба СТРЕСС-ийг багасгах 4 зөвлөгөө
Удирдлагын ажил, амьдралын тэнцвэрийг хангах зөвлөмж
Байгууллагын удирдлагуудад зориулсан Ажил амьдралын ТЭНЦВЭР-ийг олох ба СТРЕСС-ийг багасгах 4 зөвлөгөө
Удирдлагын ажил, амьдралын тэнцвэрийг хангах зөвлөмж
Бид ажил, хувийн амьдрал,гэр бүл,найз нөхөд, үр хүүхэд, хобби гээд олон зүйлд бид цаг зарцуулахыг хичээдэг ч, хангалттай цаг зарцуулж чадахгүй байх тохиолдол олонтой. Үүнээс үүдэн Америкт 4 хүн тутмын нэг нь стрессийн шинж тэмдэг илэрдэг байна. Ялангуяа байгууллагын удирдлага амьдралын буруу хэв маягтай, хувийн амьдралаа холих нь байгууллагын ажилтнуудад шууд сөргөөр нөлөөлдөг байна. Удирдагч хүн ажил, амьдралаа хэрхэн салгаж зөв менежменттэйгээр удирдахад дэмжих үүднээс доор зөвлөгөөг танд хүргэж байна.
Удирдлагын хандлага, амьдралын хэв маяг байгууллагын бүх ажилтанд шууд нөлөөлж байдаг. Тиймээс та дээрх зөвлөмжүүдийг дагаж ажил амьдралаа тэнцвэржүүлэх нь байгууллагын соёл, ажилтан бүрийн амьдралын хэв маягт эергээр нөлөөлөх боломжтой билээ.